Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamlar güçlü her koldan her sektörden en iyileri üretiyor en iyi istihbaratı alıyorlar. çok fazla geliştirmemiz gereken konu var umarım ekonomik ve gündem haricinde güzel donanımlara ve istihbarat gücüne sahibizdir.
İstihbarat konusunda eğri oturup doğru konuşalım dersek bir gerçek var. Dünyada rakipsizler. Her milletin içine ajan sokulabilir ama onlara sokamazsınız. Soksanızda kısıtlı alana kadar ilerleyebilir. Çünkü adamlarda baba'dan olan çocuk bile kırma kabul ediliphatta kabul edilmiyor yada son derece zorluklar ile mimli olarak topluma kabul ediliyorlar. Yani Müslüman, Hristiyan olmak kolay bir ülke vatandaşı olmak kolay ama onlarda yok öyle bir durum. Ya bizdensin ya değilsin ortaları yok o yüzden de sızmak heleki tepe noktalara imkansız..