Tam olarak bahsettiğim de bu idi. Ekip 20 kişi imiş, ifşa olmuşlar hepsi de ajan çıkmış 😳 şaka gibi rezalet resmen..
Adamlar güçlü her koldan her sektörden en iyileri üretiyor en iyi istihbaratı alıyorlar. çok fazla geliştirmemiz gereken konu var umarım ekonomik ve gündem haricinde güzel donanımlara ve istihbarat gücüne sahibizdir.