haklısınız iranın eski cumhurbaşkanının şu sözleri çok ikonikti.
İran, MOSSAD ajanlarını temizlemek için bir birim kurmuştu. Buranın başına getirilen kişi ve ekibi MOSSAD ajanı çıktı.
Tam olarak bahsettiğim de bu idi. Ekip 20 kişi imiş, ifşa olmuşlar hepsi de ajan çıkmış 😳 şaka gibi rezalet resmen..