Arka planda mutlaka yardım ediyorlardır fakat cephe hattında yan yana poz vermek başkadır, füze, silah, mühimmat ve istihbarat desteği vermek başkadır. bence Çinliler sahip olduğu uydularıyla istihbarat desteği ve füze sağlıyor. Fakat İran kendi hava sahasını kontrol edemediği için füzeyi ateşleyip İsrailin imha edişini izliyor. 12 gün savaşında İsrailin demir kubbe sistemi bazen yetersiz kalmıştı. örnek olarak eş zamanlı olarak 100 tane füze atınca sistem hepsiyle baş edemiyor. tabii bahsedilen füzelerinde stoğu ve maliyeti var yani 2-3 tane füzenin hedefi vurması için 50-100 tane füzeyi leblebi gibi harcayamazsınız.