Bence bunu düşündüm. İran Rusyayla çok ortaklık yaptı.
Çin iran'a bir sürü öğretim görevlisi gönderdi, irandan petrol aldı hatla bir ara onlara savunma silahı bile gönderdi.
ama bugün herkes suspus. enteresan bir şekilde İsrafil Şu anda Dünyanın en güçlü ülkesi oldu
Sadece iran'da değil Venezulla liderini Rusya destekliyordu,
Esad'ı da Rusya destekliyordu.
bu kadar uzun süre destekledikleri, ilişki içinde oldukları tüm ülkeleri tek tek kaybettiler.
ABD battı,bitti borcu var diyordu herkes ABD sadece bir kaç ayda neler yaptı, Grönlandı bile alacaktı adamlar

enteresan işler.