RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanamayacaksam neden satıyorlar ki ? İlginç gerçekten.
Sizin kendi adınıza satın almanız gerekiyor, benim adıma satın aldığım hesaptan inen görseli kullanmanız zaten etik değil. O halde herkes öyle yapsın...