Benim önerim bu işten vazgeçmeniz. Oluşturduğunuz kitle ileride sorunlu bir kitleye dönüşecek. Yayın basma vs şeyler bunlar sizin tarafınızda güzel gelebilir fakat başkalarının hayatlarında kötü sonuçlar bırakabilir.
Siz çıkıp şimdi "dinle dalga geçenlerin vs yayınlarını trollüyoruz/basıyoruz" diyebilirsiniz. Fakat oluşturduğunuz kitle troll ve sorunlu bir kitle oluşacağından iki gün sonra siz kontrolü sağlayamayacak ve her yere saldırmaya başlayacaksınız.
Eğer illa yayın açmayı düşünüyorsanız bir content üreterek başka platformlarda bu şansınızı deneyebilirsiniz.
Bu arada evet sizin yaptıklarınızın ekran görüntüleri vs alınabilir ve ileriki dönemde başınıza iş açabilir.
Kısaca sonuca gelecek olursak başta dediğim gibi bu işe en başından hiç girmeden iptal etmeniz.