Bana gelen özel mesajlara kalp atamıyorum? Benmi atamıyorum hatamı var



Herhangi bir kişiyle konuşurken normalde kalbe basınca gönderiyordu ama şimdi tek tık çift tık hiç farketmiyor kalp atamıyorum birisiyle dm den görüştüğümde çok önemli birşey değil ama neden böyle