Hulya_alatas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bendeki takıntı 1kisi kötü bir şey dese gidip yuzlesiyorum size elli alem laf etse önemli değilse kendinizi aşmissiniz keşke herkes öyle olabilse 😂
Mevzu o noktaya gelmemek henüz biri ile yüzleşmedim mesafeee iyidir iyi