aslında birde özünde ben bugüne kadar dürüst olduğumda hep kötülük gördüm hep bir başarım kıskanıldı bazen insan dürüst yaşasam bile hakettiği itibari alamadığı oluyor bizde iyi insan eleştirilir tepesine binilir ses çıkarmıyor diye bilirsiniz
Başkasını için değil kendin için memnun etmek için değil memnun olmak için herşey senle olsun bu derin konular takılmamak lazım