Hulya_alatas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
erkekelr zengin eder demekki bu kafaya göre 😂
Eder değil... "EDİYORLAR" zaten.. Geçen birisi paylaşmıştı, Instagram'ın abonelik sistemi var, 10k ve üstü olunca açılıyor diye biliyorum, sanırım hesabın 500k takipçisi vardı ya da daha az tam hatırlamıyorum, tam olarak, bak tam olarak : 5.500 abonesi vardı. Abonelik fiyatı : 114₺....

5.500 x 114₺ =

Dipnot: Aylık bu arada abonelikler....