erkekelr zengin eder demekki bu kafaya göre 😂
Eder değil... "
EDİYORLAR" zaten.. Geçen birisi paylaşmıştı, Instagram'ın abonelik sistemi var, 10k ve üstü olunca açılıyor diye biliyorum, sanırım hesabın 500k takipçisi vardı ya da daha az tam hatırlamıyorum, tam olarak, bak tam olarak : 5.500 abonesi vardı. Abonelik fiyatı : 114₺....
5.500 x 114₺ =
Dipnot: Aylık bu arada abonelikler....