hocam ben aynı durumda olsaydım hiç bozumla uğraşıp kayıp yaşamamak için çevremdekilerin faturalarını ödeyerek nakite çevirmeye çalışırdım. tabi acil nakite ihtiyacınız varsa o ayrı.