Ulusal bir forum olduğu için yabancılar çok az, bir elin sayısını geçmez ama günün birinde forum yönetimi, uluslararası alana açılma kararı alırsa o zaman yabancılar gelir.

Bu ihtimali çok düşük görüyorum çünkü dil sorunu var.

Biz bize yeteriz R10