Konu
R10 da sadece Türkler mi var
28-02-2026, 23:25:15
#8
Aras21
Ulusal bir forum olduğu için yabancılar çok az, bir elin sayısını geçmez ama günün birinde forum yönetimi, uluslararası alana açılma kararı alırsa o zaman yabancılar gelir.
Bu ihtimali çok düşük görüyorum çünkü dil sorunu var.
Biz bize yeteriz R10