nordmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçek şu ki hocam Allah'a şükür maaşım iyi 72 bin TL maaş alıyorum hani diyorum ki bunu kendi şirket hesabına atsam yarın birgün araç vs ev alacağım zaman limitlerim daha yüksek olur şuanda bir araç almaya kalksak 0 vergi levhası olanlara yüzde yüzüne kredi çıkıyor ama bireysel de yüzde 40
Limited gibi şirketlerde bunu yapamazsın hocam zaten. Şahısta da keza aynı şekilde senin yıllık gelir belgeni isterler. 0 lira gözükür.

Yani şirket açmanın sana tek faydası muhasebeciye ve devlete aylık düzenli para ödemek