Bir insanın ekmeğini bukadar takip etmek hastalık bence hocam benden çok daha fazla kat kat ticaret yapıyor ama sanırım müşteri çalma derdinde
Yok hocam öyle düşünmeyin.
Kendini geliştirmek isteyen herkes başkalarına bakıp nerede eksiği olduğunu fark etmeye çalışır.
Biz çok yakın bir arkadaşım-meslektaşım ile sürekli birbirimize bakardık.
Birbirimizden kendi eksiğimizi fark edip tamamladığımız da olurdu, birbirimize eksiklerimizi söyleyip tamamlattığımız da...
Art niyetli düşünmeyelim yani.