Kimi için değil 5700, 500 lira bile erişimi zor bir para olabiliyor.
Benim borcum da 2 milyonu aşkın, zamanında hatta zamanından önce ödeyebildiğim için stresim yok. hatta iyi ki borçlanmışım yoksa iş yapamazdım diyorum.
Tek önemli olan parayı yönetebilmektir. Piyasadan her zaman alacağınız olmalı, sıkışmadan önce bunları tahsil etmeyi başarmak gerekir. Sıkışınca yeni borçlanmalar yeni stresler yaratabilir.