Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nedendir bu koşu, kimden kaçıyorsunuz
asansörü kapmaya çalışıyorlar muhtemelen .d metrolar artık yerin 10 kat altına yapmaya başladılar kafayı yemelik