Gereksiz bence. Ben hatta kurumsal plus yada premium arkadaşlar alınmasın, olanlardan ticareti vs. iyi değilse geçmişi iyi değilse yada şikayeti falan varsa pek yapmamaya çalışıyorum. Hatta diğer üyelerle daha çok yapmaya çalışıyorum iTrade yüksek olsun yeter. Premium üyeliğin ben müşteri olduğum zaman bir artısı yok, başkalarına belki vardır bilemem ama son zamanlarda tokatçılar epey arttı. Gelip kurumsal plus alıp tokatlayıp gidiyorlar. Yapılan extra bir durum da yok ne yazık ki bu tür olaylara. Parayı veren düdüğü çalar...