Sistemde sadece VGA gözüküyor da ondan sorayım dedim. Normalde driver olmasa bile soru işareti çıkar ya o hiç çıkmadı
O dediğiniz windows driverları ile alakalı hocam, direkt bios menüsünden daha rahat görebilirsiniz. Eski bir model bu, ekran kartı işlemciden alıyor gücünü, apu olarak geçer.