anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekranı değiştirince benim de ısınma sorunu başlamıştı ve çöp olmuştu...

Hayır gelmez hocam artık o telden gibi.
aklıma bu durum geldi aslında ama bağdaştıramadım. Gerekirse orjinal ekran takıp denemekte fayda var.