Ag0ny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İphone 13 şuan Fiat egea gibi olmuş herkeste o var 😅
Bende hiç bir zaman kasma olmadı. 13 kullanıyorum. Belki 1 kere oldu gibi sadece. Orjinal kullanıyorum.