Merhabalar, yurt dışı iphone 13 kullanıyorum cihaz en başlarda güzeldi ekran kırıldı yan sanayi bir ekran taktırmak zorunda kaldım ve arka kapağı değiştirdim. O gün bugündür telefonu biraz kullandığımda oyun bile değil normal sosyal medyada falan aşırı ısınma yapıyor telefon kasmaya başlıyor ve soğuyana kdar da bu sorun devam ediyor. Ne gibi bir yol izlemelyim ekrandan veya arka kapaktan bu durumu yapar mı bilgilendirirseniz sevinirim .