DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam. Vergilendirme bir çözüm olabilir. Şöyle düşünün, insanlar neden yasadışı sitelere yönleniyorlar? Kazandıklarında muhtemelen vergi vermeden paraları çekmek için. Örneğin bir adam şansla 1 milyon kazansa yasal siteden bunun 400.000 devlete verecek olsa. Bunu da hesaba katar ve yarısını devlet alacak kazansam bile diye eskisi gibi hevesle oynamaz
Bence eskisi gibi aynı hevesle oynar orası ayrı bir konu fakat benim de arkadaşın da odaklandığı nokta gerçekten gençleri bu illetten kurtarmak istiyorlar mı? Vergilendirmek ilk etapta kimin işine gelecek? Vergilendirmek yerine başka yöntemlerle de bunun çözümü olmaz mı?