SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşının anlatmak istediği sanırım “gençleri korumak istemiyorlar sadece yasa dışı bahis olayını vergilendirmek istiyorlar”
Evet hocam. Vergilendirme bir çözüm olabilir. Şöyle düşünün, insanlar neden yasadışı sitelere yönleniyorlar? Kazandıklarında muhtemelen vergi vermeden paraları çekmek için. Örneğin bir adam şansla 1 milyon kazansa yasal siteden bunun 400.000 devlete verecek olsa. Bunu da hesaba katar ve yarısını devlet alacak kazansam bile diye eskisi gibi hevesle oynamaz