BotMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Talebe yetişme konusuna ekleme yapmak istiyorum. Aslında yetişme veya yetişmeme gibi bir durum olduğunu sanmıyorum. Yeni bir güncelleme algoritması diye düşünüyorum. Aynı durumu geçen gün bizzat kendim yaşadım. Aynı düşüncelere girmişken bazı araştırmalar ve bilgi edinmeleri de dahil ederek düşüncelerime artık bu kanıya vardım.
Bilgilendirme adına teşekkür ederiz umarım dediğin gibidir.