Merhabalar aynı gün Tahoe kurdum ve cihaz aşırı kasmaya başladı M3 cihaz kullanmama rağmen. Bende İnternet üzerinden Apple mağazasından sonama indirdim. Şimdi hiçbir problem olmadan indiriliyor gözüküyor otomatik olarak sizce yükleme yapacak mı ? Yoksa USB bellek mi isteyecek ve en önemlisi dosyaları sıfırlayacak mı yada bir kısmını mı sıfırlayacak? Apple Tecrübelilerinden yorum bekliyorum...