acil bir durumdan dolayı ani bir kararla çok severek kullandığım laptopumu ihtiyaçtan dolayı satmak satmam gerekiyor.

Lenovo LOQ ekran kartı NVIDIA RTX 4050 i5-12450H işlemci (fabrikasyon 2x8=16gb ramlar yanımda duruyor. ben currial 2x16=32gb taktım) 512gb m2 ssd sorunu sıkıntısı çiziği deformesi kusuru problemi yoktur garantisi 2 ay önce bitti faturası var kutusu yoktur tamir vs görmedi ( gaming laptoptur ama oyun oynamadım sevmem de performanslı ve Windows laptop diye diye tercih etmiştim ) yorumlarınız için teşekkürler.