Genellikle bu iki terim birbirinin yerine kullanılıyor.
Genç arkadaşlara her zaman girişimci olmalarını söylüyorum, ama startup kurmak herkes için uygun değil. Daha zor bir girişimcilik türü olduğu için veya çok iyi yeterlilikler istediği için değil; aynı zamanda herkesi mutlu edemez ve herkesin tercihi de bu tür bir risk almak olmayabilir. Bir dükkan açıp esnaflık yapmak isteyen kişiyi bir startup kurması için zorlayamayız ve buna gerek de yok; ,nsanlar başarılı ve daha da önemlisi mutlu olacağı şeyi yapmalı. Startup kuracak cesareti olan kişiler varsa memnuniyetle startup platformumuza bekliyoruz:
Yeni nesil Startup Platformuna katılmak için PM :: Startuplar, mentorlar ve yatırımcılar

Konuyla ilgili çok çok iyi ve özet bir yazı okumanızı tavsiye ediyorum: https://okanutkueri.com/startup-rehberi-bolum-1/

.