Bence güvenmemek lazım.
Kendi hisse senedi yorumunu yapmak daha mantıklı geliyor.
Her zaman 1 orta vardır eğer bunun altında ise yukselecek, ustundeyse düşecektir.
Balinalar alttan alıyor yükselince satıp tekrar alt yaptırıp alıyor...