Dio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam, %5 uygulansa bile burdaki ffiyatlar kdv dahil fiyatlar değil sepette +kdv ekleniyor. Bunların hepsi ana bayiden çekip üstüne % komisyon ekleyip fiyat gösteriyor. Xml ile yani.
yani eğer dediğiniz gibiyse oldukça saçma bir şey alışveriş yapan varmıdır bilmem ama normal şartlarda (bizde bir bayiyiz), sitede fiyat göstermiyoruz fiyat için giriş yapmak gerekiyor, giriş yaptığınızda marka bazlı iskonto mevcut ikili ilişkilere ve ticaret hacmine göre uygulanıyor. sitede yer alan liste fiyatı ise ortak dil kullanımı içindir, bir müşteri vs fiyat sorduğunda herkes aynı fiyatı dile getirir.