AlicanDumanova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
toptanal'da bayi ol butonu görüyorum. bayi girişi yaptığınızda liste fiyatı üzerinden %'lik oranda iskonto uygulanıyordur ve açık cari hesap özelliğide vardır diye tahmin ediyorum.
Yok hocam, %5 uygulansa bile burdaki ffiyatlar kdv dahil fiyatlar değil sepette +kdv ekleniyor. Bunların hepsi ana bayiden çekip üstüne % komisyon ekleyip fiyat gösteriyor. Xml ile yani.