Gumusdere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ücretlisinde opus 4,6 var hocam
eee hocam ? ben ne dedim ? Trial dedim. Ücretlisinde zaten Opus 4.6 var bende kullanıyorum zaten.