1 gol atsak yeter isterse adamlar 5 tane atsın

Bu arada bu maçı kazanırsak sanırım önümüzdeki sezon 2. de direkt cl'ye katılabilecek.

Doğru gördüysem bu olayı bu maç tüm ülke için çok kritik.

1-1 gibi geliyor bu arada