Buraksosyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galatasaray çok ağır bi mağlubiyet alıp şampiyonlar ligine veda edecek diye düşünüyorum besiktasliyim insallah şampiyonlar ligine giderler
bu tineri azaltmanı tavsiye ediyorum