Hero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
YZ ile kod yazdıracak kişiler, biraz spesifik bir iş için kodlama yaptırınca işten anlamıyorsa ciddi sıkıntı yaşayacaklar. Bende bir çok fonksiyonda angarya işlerde özellikle yz'den faydalanıyorum. Ancak kodları satır satır inceliyorum, bir çok bug çıkıyor, bunları tek tek düzeltiyorum veya düzelttiriyorum.

Programcı olmayan bir kişi bunları göremez, sonra da ciddi sorunlarla karşı karşıya kalabilir. Geçenlerde bir postta daha belirtmiştim. Önümüzdeki yıllarda on binlerce hacklenen site göreceğiz hep birlikte...
Kesinlikle öyle, sadece butona tıklayınca çalışıyorsa okeydir ile olmaz bu işler Hack konusunda da çok kayda değer proje olmayacağı için belki patlatmaya uğraşmazlar, zaman içinde gerçeği göreceğiz
ha burdan da şöyle bi anlam çıkmasın hani bilmeyen kişi kullanmasın demek istemiyorum, bilmeyen kör fikirlerini "Senior" gibi satmasın