Bizde de bunun, yapay zekadan önce Cin Ali bile cizemeyip, yapay zekadan sonra " Ben senior designer" mışım ya la, diye dolaşıp, 300 -500 e profesyonel!! Logo tasarlayıp, tasarim ilanlarina "uygun fiyata hallederiz", "Beş dkya hazirlariz" diye dadanıp, hem piyasayı mahveden hem de müşteriye ucuz kalitesiz işleri piksel piksel teslim edip, sonradan yana yakila vektörel cizim yaptırılacaktır ilanları açtırtan, nano banana designer versiyonlari var
Her yer her yerde
konudan bağımsız olarak hangi ide ve dilleri ne için kullanıyorsunuz?
ben backend'i codex 5.2 vscode - php mysql , frontend içinde aistudio+antigravity kullanıyorum
ama o kadar bezmiş vaziyetteyim ki , ücretsiz aynı seviyede ilerleyecek birşey bulsam anında kayıcam.
Hocam bazı zamanlar fikir almak için 3-4 tane farklı AI'a danışıyorum

Aralarında 90% GPT kullanıyorum, sorun çözümleri için
Yapay zekaya kod yazdırırken bazen bunları manuel elle yazıldığı zamanlar aklımdan geçiyor.. akıl mantık işi değilmiş 😅
Gerçekten değilmiş, ama IDE'lerle yazanlar da her yere öyle çok şeyler ekliyorlar ki bazen artık onları toparlamak daha zor oluyor

Şöyle yapalım diyorum hemen yeni dosyalar yeni yapılar