Bir aralar kafayı tırlatıp COVID aşısının içeriklerini iyice araştırmıştım. Tüm dünyayı pandemiye sokup böyle bir algının yapılması tesadüf olamazdı. Öyle şeyler düşünüyorum ki bana göre mermiyle savaş dahi yapılmıyor tüm derin devletlerde artık lazer silah bile kullandıklarını düşünüyorum hatta ve hatta günümüzde savaş çıkmıyorsa insanların beyinlerini okuyup propagandalarla susturduklarını düşünüyorum. Yani savaş uçakları bile kullanmıyorlar günümüzde bence. Araştırmama göre de mRNA aşısı dnayı değiştirip o an istenen her türlü proteini çipten sentezlenebilecek hale bile getirdiklerini düşünüyorum. Biliyorsunuz eskiden eczane değil şifacı olurdu her şey organik olurdu. Artık bunu da öldürüp baronlar eczane açtıklarından dolayı hatta ve hatta bunun etkisinden kurtulabilmek için akrep sokması bile iyi gelebilir gibi düşünüyorum. Bilmiyorum ama 2026'daki gizli silahlar ve yapılan şeyler devasa projeler ve bunları biz aptal gibi iPhone 17'nin çıkması sanıyoruz oysa iPhone 17'yi mühendislerin 10 yıl önceden planlanıp yavaş yavaş teknolojiyi getirip marketin ihtiyacını bir anda domine etmeyip sürümden para kazandıklarını aklımıza hiç getirmiyoruz.