Pay2Out firmasından bahsetmişsiniz. 2 yıldır 2m tl ödeme aldığınızı söylemişsiniz.

https://www.whois.com/whois/pay2out.com Firmanın web sitesi 2025 4. ayda açılmış. Daha 1 yılını doldurmamış bir firma.

Öte yandan web sitesini incelediğimizde hala demo içerikler olduğu gözüküyor. Şirketin oda kaydıda 2025 4. ay ve ana faaliyet konusu medya hizmetleri. Kendisi bir ödeme kuruluşu değil yüksek ihtimal ile paytr altyapısını kullanıyor ve sanal pos dağıtıyor.

https://prnt.sc/3Und9Gg7oBq0

Buraları geçecek olursak merak ettiğim siz nasıl 2 yıldır kullanıp 2m ödeme aldınız ? Bu bir reklam postumu yoksa kullanıcıları dolandırmak için hazırlanan bir zemin mi ? Kusura bakmayın daha önce biz bir çok firma gördük burda r10 kullanıcılarını dolandıran.