Selamlar bir kaç arkadaş kullandığım sanal posları merak etmiş.

Sektörüm: DİJİTAL ÜRÜN SATIŞI üzerine ve tamamen bu sektöre aldım onayları.

1. Shopier - Kapanacak fakat yaklaşık 1 yıldır aktif kullandığım en iyi pos.
2. Pay2out - 2 Yıldır aktif olarak sorunsuz kullanıyorum, 2.000.000 TL'e yakın ödeme aldım hepsi sorunsuz gününde yatıyor.
3. Lidio - Ödemelerin bir kısmı sebepsiz yere Fraud'a takılsa da öneririm, arayüz basit ve kullanışlı.
4. Shopinext - 5.000 Dolar aylık ödeme alma limitiniz olmasa güzel pos tavsiye ederim.
5. Akbank - Henüz kullanmaya yeni başladım, arayüz v.s çok kötü zor durum da kalmadıkça kullanmıyorum.

Umarım işinize yarar, aktif olarak hepsini kullanıyorum.

Bu sanal poslar hakkında sorularınızı yanıtlayabilirim, sormaktan çekinmeyin.