paytr ile çalışıyorduk, paytr sürekli birşeyler istemeye başladı işte her sektöre artık pos verilmeyecek vs.
bireysel sanal pos var mı altarnatif.
https://www.r10.net/off-topic/470752...atli-olun.html
Bu konuda arkadas paytr harici 7 tane sanal pos firmasi kullaniyormus. Ona bi sorun.. Tabi bireysel mi, şirket için mi onu bende tam bilmiyorum..
Kolay gelsin..