Merhabalar iş bankası ve garanti kullanmaktayım. Her zaman burada biriken puan bakiyelerim var bunları nakite dönüştüreceğim veya önerdiğiniz bir kullanma türü var mı? alışveriş çok yapan biri değilim. Önerdiğiniz yöntemler nelerdir?