Merhabalar,
İşlem doğru yapılmıştır ancak açmış olduğunuz konuya istinaden hem bilgilendirme hem de açıklama yapma gereği doğmuştur.
Belirtilen konuda, - https://r10.us/4qoY konu sahibi soru sorarak görüş talep etmiş olup, tarafınızdan yapılan yorum içerik itibarıyla konu akışını olumsuz etkileyen ve konu baltalama kapsamında değerlendirilmiştir
Forum kuralları çerçevesinde tarafınıza daha önce de gerekli uyarıların yapıldığı görülmektedir. Bu doğrultuda, ban ve ceza puanı süreçleri hakkında bilgi edinmeniz adına ilgili tablolarınızı incelemenizi rica ederiz.
R10 yönetimi olarak tüm üyelere eşit yaklaşım prensibiyle hareket edilmekte olup, kurallar kapsamında gerekli işlemler uygulanmaktadır. Bilginize sunarız.

Not: Aklınıza takılan bir soru var ise PM atabilirsiniz