SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her şeyi beklerdim ama +5 Yıllık bir R10 kullanıcından böyle bir konu beklemezdim.
Haklısınız hocam ama kimseye güven kalmadı bu devirde. Özellikle siyasetçiler ve yöneticilere