Merhabalar,

geçenlerde annem şöyle bir şey dedi; "Senin üzerinden sağlıktan yararlanabiliyor muşum, araştırır mısın?" bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Çünkü annem çalışmıyor ve babamdan boşandı o yüzden sağlıktan para yatırarak yararlanıyor o da saçma bir şekilde 1400 TL yaptılar.