zaten bu iş ile ilgilenen çoğu kişinin zorlandığı noktadır bekle gör politikası. Ben sistemi mi hazırlarım keza dediğim gibi 2-3 ücretsiz eklenti kurarım içeriklerimi oluşturur sayfalarımı hazırlarım
5-10 gün sonra gsc ye yollarım ki yollamama da gerek yok zaten oto index yiyorlar neden? kuralına göre oynuyorum arkadaşlar sizlerde kuralına göre oynayın.