Adwops adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet ben direkt web sitesinde yapıyorum. Çünkü bir ide'ye bağlı olunca api çalıştığı için daha farklı token kullanımı var sanırım. Web sitesinde bir proje oluşturdum ve mesajlarımı o projeye ekledim, dosyalar vs hepsi orada duruyor. İndirip test ediyorum.
Websitesinde bende denedim acıkcası Flutter ile ama bazı engineleri yüklemek websitesine zor oldu, siz hangi dil ile yazıyorsunuz hocam