grandfather adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende oyun geliştiriyorum da siz direk web sitesinden mi yazıyorsunuz oyunu ? Ben Vscode + Claude Opus 4.6 ile yazıyorum
Evet ben direkt web sitesinde yapıyorum. Çünkü bir ide'ye bağlı olunca api çalıştığı için daha farklı token kullanımı var sanırım. Web sitesinde bir proje oluşturdum ve mesajlarımı o projeye ekledim, dosyalar vs hepsi orada duruyor. İndirip test ediyorum.