SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet kedim var benimde hakimim kendilerine
Ama bu fena hırçın üstat
Yine de kıyamadım aldım yatıyor
Rahat ama anlamsız bir hırçınlık mevcut.
Olsun dursun onun da bir nasibi vardır sizde. Teşekkür ederim hayvanlara ilginiz için.