Bu olay ile ilgili bir kişi konu açmıştı ve telefon onayı istemeden sürekli olarak gmail açtığını söylemişti.Telefonu İphone´da değildi, Android kullanıyordu fakat şöyle bir anormallik farkettim kullandığı internet firması hepimizin bildiği firmalar değil de çok saçma isimde hayatımda duymadığım bir firmaydı.Acaba diyorum onunla bir alakası varmıdır????