100 mbps türknet kullanıyorum aylardır adresime 1000 mbps alt yapı geldi 200 lira farkla geçiş yaptım 5 gündür hızda bir değişiklik yok destek kaydı açtım sözde gelip bakacaklar cumartesi gününe randevu verdiler evde olun dediler eve gelmediler tekrar destek talebi açtım sorununuz çözülmüş diyorlar çözülmedi diyorum inceliyoruz ekipler kontrolde diyorlar yine dönüş yok destekten soruyorum sorun çözüldü diyorlar böyle ilgisiz alakasız konudan bağımsız firma görmedim parası neyse verip turk Telekom geçeceğim artık
Bina girişindeki kutudan müdahale yapıyorlar. Fiber router ve ont cihazı vermişler miydi? Normal eski modemler gigafiber desteklemiyor.